کد خبر : 209009
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

میدان گاانگ با یک دشمن پنهان در تصویر جدید «آواتار: آخرین هواساز»

میدان گاانگ با یک دشمن پنهان در تصویر جدید «آواتار: آخرین هواساز»

  به گزارش downloadfiilm.com و به نقل از برخورد دهنده نتفلیکس آخرین هدیه تعطیلات خود را به طرفداران آواتار: آخرین هواساز اهدا کرد و سال را با نگاهی جدید به Aang، Katara و Sokka به پایان رساند. این تصویر که در صفحه رسمی توییتر آواتار به اشتراک گذاشته شده است، سه قهرمان داستان را به

 

به گزارش downloadfiilm.com و به نقل از برخورد دهنده نتفلیکس آخرین هدیه تعطیلات خود را به طرفداران آواتار: آخرین هواساز اهدا کرد و سال را با نگاهی جدید به Aang، Katara و Sokka به پایان رساند. این تصویر که در صفحه رسمی توییتر آواتار به اشتراک گذاشته شده است، سه قهرمان داستان را به نمایش می گذارد که آماده نبرد با یک دشمن ناشناخته هستند. آنگ و کاتارا آماده می شوند تا از قدرت خم شدن عنصری خود استفاده کنند در حالی که سوکا بومرنگ قابل اعتماد خود را آماده می کند (زیرا او فقط یک پسر با بومرنگ است که این همه پرواز و جادو را نخواسته است!). این لایو اکشن اقتباسی در 22 فوریه اکران می شود.

طرفداران سریال اصلی انیمیشنی که به همین نام به اشتراک گذاشته می شود، از اقتباس لایو اکشن نتفلیکس به وجد آمده اند. Avatar: The Last Airbender با بازی گوردون کورمیر در نقش Aang که نه تنها آخرین نفر از مردمش است، بلکه موجودی قدرتمند به نام آواتار است. او وظیفه دارد با متوقف کردن ملت قدرتمند آتش و رهبر آنها، لرد آتش اوزای (دانیل دای کیم) یک جهان در جنگ را نجات دهد. یک خواهر و برادر از قبیله آب به Aang می پیوندند. کاتارا با بازی کیاونتیو یک آب بند است در حالی که برادرش سوکا با بازی ایان اوسلی یک استراتژیست مدبر است وقتی در مورد اظهارات طعنه آمیز صحبت نمی کند.

 

آنها توسط شاهزاده تبعید شده ملت آتش، زوکو، با بازی دالاس لیو، تعقیب می شوند. اوزای زوکو را با این وظیفه تبعید کرد که تنها زمانی می تواند به خانه بازگردد که آواتار را پیدا کند. زوکو با عموی دوست داشتنی و دانا و خوش اخلاقش، ژنرال آیرو، همراه می شود که توسط پل سان هیونگ لی، نویسنده The Mandalorian به تصویر کشیده شده است. از دیگر اعضای برجسته بازیگران می‌توان به ماریا ژانگ در نقش سوکی که یک جنگجوی سرسخت کیوشی است، الیزابت یو در نقش پرنسس آزولا، خواهر شگفت‌انگیز و بی‌رحم زوکو، و مومونا تامادا و تالیا تران در نقش تای لی و مای، دوستان آزولا، اشاره کرد. به او در شکار آواتار و برادرش کمک کنید. Mai مورد علاقه زوکو است که درام فوق العاده ای را به سریال اضافه می کند. مجری برنامه آلبرت کیم است.

 

آواتار: آخرین هوابند هواداران پرشور دارد

انیمیشن انیمیشن Avatar: The Last Airbender که برای اولین بار در Nickelodeon پخش شد، یکی از بهترین سریال های انیمیشنی است که تا به حال ساخته شده است. این نمایش که توسط Michael Dante DiMartino و Bryan Konietzko ساخته شد، به طور قابل توجهی دنیای انیمیشن دهه 2010 را شکل داد، زیرا دائماً در رتبه بندی نیلسن قرار می گرفت و مدیران عامل شبکه را به چالش می کشید تا در مورد انیمیشن تجدید نظر کنند زیرا آواتار هر هفته با سریال های لایو اکشن سنتی مبارزه می کرد. این سریال جوایز متعددی از جمله جوایز آنی، جوایز پی بادی و امی را دریافت کرد. این مجموعه دنباله‌ای، The Legend of Korra، را که تاریخ خودش را با گنجاندن LGBTQ+ خود ساخت که برای آن زمان پیشگام بود. کورا راه را برای سریال های دیگری مانند استیون یونیورس و She-Ra and the Princesses of Power هموار کرد تا داستان های LGBTQ+ خود را تعریف کنند.

اقتباس لایو اکشن Avatar: The Last Airbender در 22 فوریه در نتفلیکس نمایش داده می شود. 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت یاب خریدینو

کلینیک روانشناسی عباس نادر

پشتیسار

سایت مدیر اکسپرت

خرید انکودر

زيرنويس سريال

همه چیز درباره خرید رپورتاژ آگهی

شیشه خودرو تهران

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز