کد خبر : 208974
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷

iQoo 12 5G with Snapdragon 8 Gen 3 SoC مجموعه راه اندازی هند برای ۱۲ دسامبر؛ مشخصات مورد انتظار

iQoo 12 5G with Snapdragon 8 Gen 3 SoC مجموعه راه اندازی هند برای ۱۲ دسامبر؛ مشخصات مورد انتظار

به گزارش نیوز شر و به نقل از گادگتس366 سری iQoo 12 تایید شده است که در 7 نوامبر به صورت جهانی عرضه می شود. گفته می شود که این مجموعه شامل iQoo 12 پایه و مدل iQoo 12 Pro می شود. تا کنون، این شرکت چند جزئیات کلیدی در مورد گوشی های هوشمند آینده

iQoo 12 5G With Snapdragon 8 Gen 3 SoC India Launch Set for December 12; Expected Specifications

به گزارش نیوز شر و به نقل از گادگتس366 سری iQoo 12 تایید شده است که در 7 نوامبر به صورت جهانی عرضه می شود. گفته می شود که این مجموعه شامل iQoo 12 پایه و مدل iQoo 12 Pro می شود. تا کنون، این شرکت چند جزئیات کلیدی در مورد گوشی های هوشمند آینده از جمله پردازنده و طراحی پنل پشتی را تایید کرده است. جزئیات دوربین این گوشی ها نیز مورد بررسی قرار گرفته است. سایر مشخصات قبلاً فاش شده و در چند هفته گذشته به طور گسترده منتشر شده است. اکنون، تاریخ عرضه iQoo 12 5G در هند نیز تایید شده است.

نیپون ماریا، مدیرعامل iQoo هند در پستی در X تایید کرد که iQoo 12 5G در تاریخ 12 دسامبر در کشور راه اندازی می شود. مدل پایه iQoo 12 جانشین iQoo 11 خواهد شد که در دسامبر 2022 رونمایی شد. این شرکت هنوز چیزی را تایید نکرده است. در رابطه با عرضه هندی مدل Pro از سری آینده iQoo 12.

iQoo 12 که تایید شده از جدیدترین SoC Snapdragon 8 Gen 3 Qualcommm بهره می‌برد، انتظار می‌رود با اندروید 14 عرضه شود. گفته می‌شود که دارای پنل 6.78 اینچی BOE OLED با وضوح 1.5K، نرخ به‌روزرسانی 144 هرتز، حداکثر سطح روشنایی 3000 نیت و نرخ کاهش نور PWM 2160 هرتز.

گفته شده است که واحد دوربین سه گانه پشتی iQoo 12 شامل یک سنسور 50 مگاپیکسلی OmniVision OV50H با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)، یک سنسور 50 مگاپیکسلی دیگر با لنز فوق عریض و یک سنسور 64 مگاپیکسلی است. تیرانداز تله فوتو OV64B با پشتیبانی از زوم اپتیکال 3 برابر و زوم دیجیتال 100 برابر. انتظار می رود دوربین جلو به سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت یاب خریدینو

کلینیک روانشناسی عباس نادر

پشتیسار

سایت مدیر اکسپرت

خرید انکودر

زيرنويس سريال

همه چیز درباره خرید رپورتاژ آگهی

شیشه خودرو تهران

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز