کد خبر : 208907
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

نقد و بررسی: The Pod Generation

نقد و بررسی: The Pod Generation

  دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Pod Generation 2023 به نویسندگی و کارگردانی سوفی بارت، در آینده ای نه چندان دور، غول فناوری Pegazus به زوج ها این فرصت را می دهد تا بارداری خود را از طریق رحم یا غلاف مصنوعی جدا شونده به اشتراک بگذارند. و به این ترتیب، سواری وحشیانه ریچل و

 

دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Pod Generation 2023 به نویسندگی و کارگردانی سوفی بارت، در آینده ای نه چندان دور، غول فناوری Pegazus به زوج ها این فرصت را می دهد تا بارداری خود را از طریق رحم یا غلاف مصنوعی جدا شونده به اشتراک بگذارند. و به این ترتیب، سواری وحشیانه ریچل و آلوی به سمت پدر و مادر شدن در این دنیای جدید شجاع آغاز می شود. بازیگران: امیلیا کلارک، چیوتل اجیوفور، وینت رابینسون و روزالی کریگ.

در سال‌های اخیر، شگفت‌انگیز است که چگونه کاوش در مورد مادری به طور تصاعدی در سینما گسترش یافته است، با بسیاری از راه‌های مبتکرانه، غیرمعمول و خلاقانه برای فرو رفتن در جزئیات و پیچیدگی‌ها. Pod Generation افزودنی خوبی برای این نوع فیلم است که ایده چگونگی ایجاد تعادل بین حرفه و فرزندان را به ارمغان می آورد. این لحن مشابه فیلم‌هایی که هوش مصنوعی را بررسی می‌کنند، به میز می‌آورد و سعی می‌کند تعادل و خطرات چنین فناوری پیشرفته‌ای را بسنجید.

 

اولاً، ایجاد آن دنیای آینده‌نگر، که بسیار متفاوت است، اما خیلی دور نیست، بسیار خوب انجام می‌شود. انتخاب لباس‌ها برای نشان دادن ماهیت رسمی و یکنواخت حرفه‌ای‌هایی مانند ریچل (امیلیا کلارک) در مقابل سبک معمولی و راحت کسانی که مانند آلوی (چیوتل اجیوفور) سعی در حفظ گذشته دارند. استفاده از جلوه‌های بصری بسیار کم است، اما تأثیری عالی برای ایجاد حس سردی و جدایی از دنیای امروز ایجاد می‌کند. سبک کارگردانی سوفی بارت به طور کلی کار فوق‌العاده‌ای را برای ساختن فضایی آینده‌نگر انجام می‌دهد، با مقدار زیادی کنترل و قدم زدن در این خط بین هوش مصنوعی مفید و تجاوز به حریم خصوصی.

در ابتدا، داستان به خوبی ساخته می‌شود، حاشیه‌ای کامل از ناهنجاری در آن وجود دارد که اضطراب فزاینده‌ای را اضافه می‌کند و فضای کمی متشنج را تغذیه می‌کند. نوعی کمدی وجود دارد، اگرچه حیف است که نقش بزرگ تری ایفا نکرد زیرا به ارتباط بیشتر داستان کمک می کند. در بیشتر موارد، بر روی تضاد اصلی تمرکز دارد که آیا آنها تصمیم درستی می‌گیرند و چگونه با کودک خود ارتباط برقرار کنند در حالی که کودک در داخل غلاف رشد می‌کند. محکم است، اما سرعت و پیشرفت می تواند باعث شود که احساس شود. تلاش می‌کند انرژی خود را حفظ کند و در پایان با عجله مواجه می‌شود یا اینکه خیلی راحت همه چیز را جمع می‌کند و یک احساس رضایت‌بخش یا ضعیف ایجاد می‌کند.

 

با این حال، یکی از عناصر پیشرفت که واقعا خوب کار می کند، تکامل شخصیت ها است. روشی که امیلیا کلارک و چیوتل اجیوفور این سفرهای تقریباً 180 درجه ای را برای ریچل و آلوی ایجاد می کنند تماشای آن جذاب است. آنها یک زوج فوق العاده می سازند، آنها با هم بسیار طبیعی هستند، حتی اگر یک درگیری دائمی در سراسر وجود داشته باشد. این دو همچنین فقط بازیگرانی ارگانیک جذاب هستند، تماشای آنها هرگز لذت بخش نیست. اجیوفور در لحظات بعدی که شخصیت او وارد مرحله ای بسیار احساساتی می شود، تماشای آن به خصوص سرگرم کننده است، این یک دگرگونی شیرین برای آلوی است.

 

Pod Generation کار فوق‌العاده‌ای برای ایجاد دنیایی آینده‌نگر اما نه چندان دور از ذهن برای کشف مادری برای زنان شاغل و نحوه ارتباط پدران با نوزاد در دوران بارداری انجام می‌دهد. این ایده جالبی است که در مراحل اولیه به طبیعت بپردازید و همچنین با کودک خود ارتباط برقرار کنید. چند لحظه خوب وجود دارد که به طور خاص بازتابی از نحوه رفتار با مادران در محل کار است. Emilia Clarke و Chiwetel Ejiofor به طور شگفت‌انگیزی از تماشا کردن لذت‌بخش هستند و شخصیت‌های زیادی را روی میز به ارمغان می‌آورند.

با این حال، داستان در نهایت رضایت‌بخش به نظر نمی‌رسد، این یک عمل متعادل کننده بین کمدی، عاشقانه، درام و علمی تخیلی است که همیشه موفق به حفظ آن نمی‌شود. اگرچه برای هر طرفدار بازیگر، قطعا ارزش دیدن دارد و باید به آن ماری آگبوجی اشاره کرد که حتی در ظاهر کوتاه خود چنین حضور شادی را به ارمغان می آورد. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 27 در انتظار بررسی : 27 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت یاب خریدینو

کلینیک روانشناسی عباس نادر

پشتیسار

سایت مدیر اکسپرت

خرید انکودر

زيرنويس سريال

همه چیز درباره خرید رپورتاژ آگهی

شیشه خودرو تهران

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز