کد خبر : 206180
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱:۳۴

دانلود زیرنویس فیلم The Painted Veil 1934 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Painted Veil 1934 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Painted Veil 1934 زیرنویس فیلم حجاب نقاشی شده یک درام آمریکایی محصول سال ۱۹۳۴ به کارگردانی ریچارد بولسلاوسکی و با بازی گرتا گاربو است. این فیلم توسط هانت استرومبرگ برای Metro-Goldwyn-Mayer تهیه شده است. این فیلم بر اساس رمان 1925 The Painted Veil اثر دبلیو سامرست موام، با فیلمنامه ای از

دانلود زیرنویس فیلم The Painted Veil 1934 زیرنویس فیلم حجاب نقاشی شده یک درام آمریکایی محصول سال ۱۹۳۴ به کارگردانی ریچارد بولسلاوسکی و با بازی گرتا گاربو است. این فیلم توسط هانت استرومبرگ برای Metro-Goldwyn-Mayer تهیه شده است. این فیلم بر اساس رمان 1925 The Painted Veil اثر دبلیو سامرست موام، با فیلمنامه ای از جان میهان، سالکا ویرتل و ادیت فیتزجرالد، درباره زنی است که همسر جدیدش را در حالی که تحقیقات پزشکی انجام می دهد به چین همراهی می کند. زن با احساس غفلت همسرش، به زودی عاشق یک وابسته دیپلماتیک خوش تیپ می شود. موسیقی فیلم توسط هربرت استوتارت، فیلمبرداری توسط ویلیام اچ. دنیلز، کارگردانی هنری توسط سدریک گیبونز، و طراحی لباس توسط آدریان انجام شده است. این فیلم در باکس آفیس 1658000 دلار فروش داشت.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Painted Veil 1934 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Painted Veil 1934 پس از ازدواج خواهرش اولگا و ترک خانه، کاترین کوربر، دختر یک استاد پزشکی اتریشی، با تنهایی مبارزه می کند و رویای زندگی هیجان انگیزتری در خارج از اتریش را در سر می پروراند. در نتیجه، هنگامی که دکتر والتر فین، یک باکتری شناس بریتانیایی، از او می خواهد که با او ازدواج کند و به هنگ کنگ نقل مکان کند، با وجود اینکه عاشق او نیست، موافقت می کند.

با این حال، به محض ورود تازه عروس به هنگ کنگ، والتر از کار پزشکی خود غافل می شود و کاترین هدف عاشقانه جک تاونسند، وابسته متاهل ناخوشایند سفارت بریتانیا می شود. جک در حالی که مناظر عجیب و غریب شهر را به او نشان می دهد، با کاترین معاشقه می کند و او را می بوسد. کاترین که از اقدامات جک عصبی شده بود، به خانه خود عقب نشینی می کند، اما به زودی به او می پیوندد تا رقصندگان محلی را در حال اجرا در یک جشنواره بودایی مشاهده کند. جک که توسط رقص و فضای یک معبد بودایی تحریک شده است، به عشق خود به کاترین اعتراف می کند و کاترین اعتراف می کند که عاشق والتر نیست.

دانلود زیرنویس فیلم حجاب نقاشی شده 1934 کاترین در خانه با والتر خونسردی رفتار می کند و می گوید که تاخیر و خستگی مزمن او او را آزار می دهد. برای جبران، والتر اوایل روز بعد به خانه می آید، اما متوجه می شود که در اتاق خواب کاترین قفل شده و کلاه جک روی میز است. آن شب، والتر با سوء ظن کاترین روبرو می شود و او اعتراف می کند که جک را دوست دارد. والتر مضطرب به کاترین می گوید که تنها در صورتی به او طلاق می دهد که جک کتبا قول دهد که همسرش را طلاق دهد و با او ازدواج کند. وقتی کاترین شرایط والتر را به جک ارائه می‌کند، او به او می‌گوید که طلاق هم شغل و هم شهرت او را از بین می‌برد و از این رابطه کناره‌گیری می‌کند.

زیرنویس فیلم The Painted Veil 1934 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Painted Veil 1934 کاترین، دلشکسته، با اکراه والتر را به منطقه ای از چین، جایی که اپیدمی وبا در حال گسترش است، همراهی می کند. در حالی که والتر تلاش می کند تا همه گیری را متوقف کند، کاترین بیشتر و بیشتر ناامید و تنها می شود. در نهایت، غرق شدن والتر در مرگ و ویرانی ناشی از بیماری همه گیر باعث می شود که او رنجش خود را نسبت به کاترین ناچیز ببیند. او به او می گوید که هنوز او را دوست دارد و با بازگرداندن او به هنگ کنگ به رنج او پایان می دهد، در حالی که او آماده می شود تا به یک روستای رودخانه ای دورافتاده که به عنوان ریشه اپیدمی شناخته شده است، برود. او پاسخ می‌دهد که اگرچه هنوز در احساساتش نسبت به جک در تضاد است، اما می‌داند که والتر چه مرد خوبی است و از اینکه او را دزدیده است خجالت می‌کشد.

زیرنویس فیلم حجاب نقاشی شده 1934 پس از ترک والتر، جک به عشق واقعی خود به کاترین پی می برد و هنگ کنگ را به مقصد داخلی ترک می کند. والتر پس از دستور سوزاندن روستا برای مبارزه با شیوع بیماری از روستا برمی گردد. او بسیار خوشحال است که متوجه می شود کاترین به جای بازگشت به هنگ کنگ برای کمک به قربانیان جوان وبا در یک یتیم خانه محلی باقی مانده است. وقتی روستاییان به خاطر آتش زدن خانه‌هایشان شورش می‌کنند، والتر در غوغا با چاقو کتک می‌خورد و کاترین با عجله نزدیک او می‌شود. در حالی که منتظر دیدن شوهرش است، کاترین با جک مواجه می‌شود، اما به او می‌گوید که اکنون فقط والتر را دوست دارد و سرانجام فداکاری‌هایی که او برای پزشکی انجام می‌دهد را درک می‌کند. پس از خروج جک، کاترین به والتر زخمی اطمینان می دهد که سرانجام عاشق او شده است.

زیرنویس The Painted Veil 1934 - بلو سابتایتل

زیرنویس حجاب نقاشی شده 1934 دو فیلم دیگر بر اساس رمان موام ساخته شده است. The Seventh Sin (1957) به طور کامل در هنگ کنگ و پس از جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد و به استثنای یک استثنا، نام شخصیت ها تغییر کرده است. “والتر” نام کوچک خود را حفظ می کند. کاترین “کارول” است. حجاب نقاشی شده (فیلم 2006) محیط دهه 1920 را حفظ می کند و نحوه ملاقات کاترین و والتر را نشان می دهد.

فیلم 1934 با کاترین در کنار بالین والتر به پایان می رسد و با خوشحالی اعلام می کند که او را دوست دارد. زخم او تهدید کننده زندگی نیست، در رمان و در دو فیلم بعدی، والتر بر اثر وبا می میرد و کاترین/کارول باردار است. او به طور قطع نمی داند که آیا این کودک مال والتر است یا معشوقش.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت یاب خریدینو

کلینیک روانشناسی عباس نادر

پشتیسار

سایت مدیر اکسپرت

خرید انکودر

زيرنويس سريال

همه چیز درباره خرید رپورتاژ آگهی

شیشه خودرو تهران

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز