کد خبر : 206000
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲:۵۵

دانلود زیرنویس فیلم Kishmish 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Kishmish 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Kishmish 2022 زیرنویس فیلم هندی کشمیش یک فیلم کمدی عاشقانه بنگالی زبان محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی رحول موکرجی است. این فیلم به طور مشترک توسط Dev Entertainment Ventures و M. K. Media تولید شده است. در این فیلم دو و روکمینی مایترا ایفای نقش می کنند. بازیگران مکمل شامل

دانلود زیرنویس فیلم Kishmish 2022 زیرنویس فیلم هندی کشمیش یک فیلم کمدی عاشقانه بنگالی زبان محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی رحول موکرجی است. این فیلم به طور مشترک توسط Dev Entertainment Ventures و M. K. Media تولید شده است. در این فیلم دو و روکمینی مایترا ایفای نقش می کنند. بازیگران مکمل شامل خراج موکرجی، انکوش هازرا، آنجانا باسو، جون مالیا و کمالشوار موکرجی هستند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Kishmish 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Kishmish 2022 پس از رد شدن در امتحانات مدرسه، تن تن به کالج خود می رود و در آنجا با روهینی، یک دختر برتر در دسته خود آشنا می شود. به تدریج آنها عاشق یکدیگر شدند. هر دوی آنها می خواهند با یکدیگر ازدواج کنند اما به نوعی نتوانستند والدین خود را مدیریت کنند. سپس یک سری اتفاقات در زندگی آنها رخ می دهد که شرایط را پیچیده تر می کند.

دانلود زیرنویس فیلم هندی کشمیش 2022 سازندگان این فیلم یک ماه قبل از فیلمبرداری، برای تیم یک پوجا محرم ترتیب دادند. عکاسی اصلی فیلم در آگوست 2021 در کلکته و به دنبال آن دارجلینگ آغاز شد و در عرض 10 روز به پایان رسید. این فیلم در 22 سپتامبر 2021 به پایان رسید.

زیرنویس فیلم Kishmish 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Kishmish 2022 آهنگسازی و شعر این فیلم توسط Nilayan Chatterjee سروده شده است. در 30 مارس 2022، اولین آهنگ با عنوان “Tui Bolbo Na Tumi” به خوانندگی نیکیتا گاندی و سابهادیپ پان رونمایی شد. ده روز بعد، دومین آهنگ “Oboseshe” به خوانندگی آریجیت سینگ منتشر شد.

Upam Buzarbaruah از The Times of India به آن سه ستاره و نیم از پنج ستاره داد و فیلم را تحسین کرد و گفت که این فیلم کاملاً تماشایی است. او خاطرنشان کرد که زمان اجرای تقریباً دو ساعت و نیم کمی طولانی است، اما روایت، با چند آهنگ خوش آهنگ، با سرعت نسبتاً سریعی حرکت می کند و به گذراندن زمان به راحتی کمک می کند. او عقیده داشت که کشمیش یک خوراکی با طراوت برای همه سنین و برای خانواده است.

زیرنویس Kishmish 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم هندی کشمیش 2022 شخصیت اصلی فیلم، دیو، بیان کرد که بهترین نقد را از پدرش دریافت کرده است. او نوشت: “در 39 سال زندگی ام، پدرم هیچ نامه ای به من ننوشت. مثل هر فیلم دیگری، پدرم و خانواده ام امروز برای دیدن فیلم کشمیش آمدند. پدر بیرونی “Kishmish Super duper Hit” را نوشت. ای سمای آن را بررسی کرد و از پنج ستاره به آن سه و نیم ستاره داد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت یاب خریدینو

کلینیک روانشناسی عباس نادر

پشتیسار

سایت مدیر اکسپرت

خرید انکودر

زيرنويس سريال

همه چیز درباره خرید رپورتاژ آگهی

شیشه خودرو تهران

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز