کد خبر : 187495
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸

امام جمعه اسدآباد: انقلاب را حرکت پرخروش امام راحل و حمایت مردم پدید آورد

امام جمعه اسدآباد: انقلاب را حرکت پرخروش امام راحل و حمایت مردم پدید آورد

ایسنا/همدان امام جمعه اسدآباد گفت: انقلاب اسلامی را حرکت پرخروش امام راحل، حمایت مردم و روحانیت پدید آورد و هر حرکتی که با شجاعت و قدرت ایمان همراه باشد قطعا پیروز خواهد بود. حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در راهپیمایی و رژه خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: ذین وعده الهی است که

امام جمعه اسدآباد: انقلاب را حرکت پرخروش امام راحل و حمایت مردم پدید آورد

ایسنا/همدان امام جمعه اسدآباد گفت: انقلاب اسلامی را حرکت پرخروش امام راحل، حمایت مردم و روحانیت پدید آورد و هر حرکتی که با شجاعت و قدرت ایمان همراه باشد قطعا پیروز خواهد بود.

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در راهپیمایی و رژه خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: ذین وعده الهی است که «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ» و مردم نیز به این وعده الهی عمل کردند چراکه خداوند در این آیه شریف به بندگان خود وعده داده که اگر مستضعفان و پابرهنگان در هر زمینه ای که ضعیف باشند و اگر تن به قدرت الهی بدهند و به خدا دل بسته و امید و توکل داشته باشند قطعا آنها را با دست خالی و بدون امکانات بر دشمن پیروز و فائق خواهد کرد.

وی افزود: آنها که وارد صحنه شدند و انقلاب کردند، دستشان خالی بود، در واقع با حساب مادی چنین انقلابی به دست نمی آید، حساب، حساب خداست و اراده پروردگار و امداد غیبی و توجه خدا در این انقلاب دخیل بوده است.

حسینی مجد با تأکید بر اینکه برای تداوم انقلاب اسلامی همچنان به ارتباط با خدا، توسل به اهل بیت(ع) و انس با قرآن کریم نیاز داریم و نباید این مؤلفه ها در تداوم انقلاب فراموش شود، تصریح کرد:  در حال حاضر ویروس کرونا تجمعات و مراسمات و حضور میدانی و اجتماعات و راهپیمایی های سنتی را بنا به تصمیم ستاد کرونا در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی محدود کرده اما همه دل های مردم برای انقلاب اسلامی می تپد.

وی بیان کرد: برخی مسئولان شبهات در بین مردم می اندازند و در پشت تریبون اینگونه اعلام می کنند که اگر ۷۰ درصد مردم شرکت نداشته باشند فلان است! و بهمان است !

امام جمعه اسدآباد ادامه داد: شما یوم الله ۲۲ بهمن در دوران کرونا را نشانگر بی تفاوتی مردم می دانید؟محدودیت های بهداشتی و پروتکل های بهداشتی مانع حضور پررنگ مردم در صحنه راهپیمایی است و اگر این محدودیت ها نبود امروز همه وارد خیابان ها شده بودند.

وی همچنین با بیان اینکه ممکن است این شیوع کرونا انتخابات را نیز خدایی ناخواسته تحت تأثیر قرار دهد و  حضور مردم در انتخابات را با محدودیت مواجه سازد، یادآور شد: نباید بحث کرونا  سیاسی شود و نباید از حالا و هم اکنون خط و نشان کشید و بهانه به دست دشمن داد، آن ۷۰ درصد برای زمان غیر کروناست و جای تأسف دارد که برخی ها این دلگرمی مردم به انقلاب را به آن ۷۰ درصد حضور از حالا خط و نشان می کشند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه مقام معظم رهبری به عنوان پرچمدار قیام امام حسین(ع) از آغاز تاکنون افتخار همه جهان اسلام و محبوب دل های همه مسلمانان و آزاد اندیشان جهان است، گفت: تا زمانی که بر مدار ولایت و اطاعت محض از این پرچمدار هستیم نه تنها ایران اسلامی آسیب نخواهد دید بلکه جهان اسلام و جهان مستضعفین همواره دلگرم به وجود مبارک این مدافع عظیم اسلام و جهان اسلام خواهد بود.

کیومرث سرمدی واله با اشاره به اینکه زندگی در این  عصر و دوران نعمتی است که خداوند به تک تک ما عطا فرموده و غنیمت شمردن این عصر و روزگار رسالت اصلی همه ماست، خاطر نشان کرد: بعد از گذشت چندین دهه امروز به نقطه ای رسیدیم که استکبار جهانی که طرفداران حقیر وی در داخل و خارج برای بر اندازی نظام اسلامی ایران به آن چشم امید داشتند  هیمنه اش در هم شکسته و در آستانه فروپاشی قرار گرفته و همانگونه که امام راحل روزی نوید فروپاشی شوروی سابق را داد، مقام معظم رهبری نیز امروز بشارت فروپاشی جبهه غرب را داده که شاهد آن هستیم.

وی با تأکید بر اینکه آنچه می ماند و ماندگار خواهد بود، اتکا به خدا و حق و حقیقت است، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی در بحث  امنیت در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و مباحث فرهنگی در منطقه حرف اول را می زند.

سرمدی واله یادآور شد: گرفتاری و مشکلات معیشتی توده ها و اقشار مختلف در کشور نتیجه تحریم های ظالمانه و بیماری بوده که تکانه های این بیماری همه دنیا و به تبع کشور ما را تحت فشار قرار داده که در آینده نه چندان دور به حول و قوه الهی بر این مشکلات فائق خواهیم آمد و با افتخار پرچم ایران اسلامی بر تارک دنیا بیش از پیش خواهد درخشید.

به گزارش ایسنا، علاوه بر حرکت نمادین خودروها و موتورسیکلت ها، رژه اسب سواران هیئت سوارکاری اسدآباد در مجموعه ورزشی آزادی شهرستان اسدآباد نیز با حضور مسئولان برگزار شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت یاب خریدینو

کلینیک روانشناسی عباس نادر

پشتیسار

سایت مدیر اکسپرت

خرید انکودر

زيرنويس سريال

همه چیز درباره خرید رپورتاژ آگهی

شیشه خودرو تهران

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز