کد خبر : 171234
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۵۱

سینما نیاز به حمایت جدی دارد

سینما نیاز به حمایت جدی دارد

ایسنا/زنجان مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان زنجان گفت: تعطیلات کرونایی ضررهای مالی زیادی را برای سینماها به همراه داشته ‌است. میثم زنجانی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با سینماهای استان، اظهار کرد: با وجود اینکه اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در استان، استارت خوبی برای رونق دوباره سینماها در استان بود و استقبال خوبی

سینما نیاز به حمایت جدی دارد

ایسنا/زنجان مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان زنجان گفت: تعطیلات کرونایی ضررهای مالی زیادی را برای سینماها به همراه داشته ‌است.

میثم زنجانی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با سینماهای استان، اظهار کرد: با وجود اینکه اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در استان، استارت خوبی برای رونق دوباره سینماها در استان بود و استقبال خوبی نیز وجود داشت ولی سینماهای استان وضعیت خوبی نداشته و نیاز به حمایت دارد.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی‌ آن ضررهای مالی زیادی را برای سینماها به همراه داشته و متاسفانه این مشکلات مالی و اقتصادی تاثیر منفی به پرسنل سینماها داشته و برخی پرسنل را از دست داده‌ایم که امیدواریم دوباره با بهتر شدن وضعیت سینماها شاهد بازگشت این پرسنل به کار باشیم.

این مسئول تصریح کرد: در سینماهای استان همه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی رعایت می‌شود و افراد بدون نگرانی همراه با خانواده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند به سینماها مراجعه کنند و از برنامه‌های آن استفاده کنند.

زنجانی ادامه داد: نبود تبلیغات مناسب و اطلاع نداشتن مردم از بازگشایی سینماها یکی از دلایل استقبال کم از سینماها در این روزها است که ارگان‌های مربوطه در استان با حمایت از سینماها می‌توانند به رونق دوباره آن‌ها کمک کنند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان زنجان، در رابطه با بازگشایی و تعطیلی سینماها، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سینماها استان با ظرفیت ۵۰ درصد باز هستند و تعطیلی دوباره آن‌ها بستگی به وضعیت شیوع ویروس کرونا دارد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت یاب خریدینو

کلینیک روانشناسی عباس نادر

پشتیسار

سایت مدیر اکسپرت

خرید انکودر

زيرنويس سريال

همه چیز درباره خرید رپورتاژ آگهی

شیشه خودرو تهران

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز