کد خبر : 170994
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶

اهمیت توجه به بیماری یابی فعال در مدیریت کرونا

اهمیت توجه به بیماری یابی فعال در مدیریت کرونا

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به گذشت یکسال از شیوع بیماری کووید-۱۹، لزوم حساسیت بیشتر به رعایت پروتکل‌های بهداشتی را متذکر و اهمیت توجه به بیماری یابی فعال در مدیریت بهتر این بیماری را یادآور شد. دکتر مهرزاد لطفی یکشنبه ۳ اسفند در دویست و شصت و هشتمین نشست ستاد مدیریت کرونا دانشگاه

اهمیت توجه به بیماری یابی فعال در مدیریت کرونا

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به گذشت یکسال از شیوع بیماری کووید-۱۹، لزوم حساسیت بیشتر به رعایت پروتکل‌های بهداشتی را متذکر و اهمیت توجه به بیماری یابی فعال در مدیریت بهتر این بیماری را یادآور شد.

دکتر مهرزاد لطفی یکشنبه ۳ اسفند در دویست و شصت و هشتمین نشست ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیراز که همزمان با نخستین اعلام رسمی کرونا در ایران برگزار شد، با اشاره یک سال تلاش و مجاهدت نظام سلامت برای مقابله با ویروس کرونا و اظهار خرسندی از اینکه در ۲۴ ساعته گذشته هیچ جان باخته ای بر اثر کرونا در فارس ثبت نشده است، از تلاش های فداکارانه و شبانه روزی سربازان گمنام حوزه سلامت برای خدمت رسانی به مردم قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر اهمیت توجه به انجام تست های تشخیص کرونا با هدف شناسایی موارد ابتلای جدید به این بیماری و بهبود مراقبت ها و درمان این بیماران، گفت: در این ایام، افزایش سطح حساست شهروندان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توصیه شده، یکی از مسائل بسیار مهم است.

لطفی همچنین بر اهمیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و پرهیز از حضور در اجتماعات تا ریشه کنی کامل کروناویروس تاکید کرد و از مردم استان خواست کماکان به اصول و دستورالعمل های بهداشت فردی و اجتماعی توجه داشته باشند و از مسافرت و حضور در دورهمی های خانوادگی پرهیز کنند تا بتوانیم از بحران شیوع بیماری کووید۱۹ با همراهی و مشارکت همگانی، عبور کنیم.

دکتر عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این جلسه، گزارشی از اقدامات این معاونت و شبکه بهداشتی درمانی استان در زمینه مقابله با کرونا، فعالیت های مراکز ۱۶ ساعته فارس و گزارشی تحلیلی از شاخص های طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» در استان، به اعضای ستاد مدیریت کرونا ارایه داد.

تصویب ۱۷۱۶ مصوبه در ۲۶۸ نشست ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا

دکتر محمدجواد مرادیان، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: ۱۷۱۶ مصوبه در جلسات ستاد مدیریت بیماری کرونای دانشگاه علوم پزشکی شیراز بررسی و ابلاغ و ۱۶۹۷ مصوبه اجرایی شده است و معاونت های درمان، بهداشت و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به ترتیب بیشترین مصوبه را به خود اختصاص داده اند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت یاب خریدینو

کلینیک روانشناسی عباس نادر

پشتیسار

سایت مدیر اکسپرت

خرید انکودر

زيرنويس سريال

همه چیز درباره خرید رپورتاژ آگهی

شیشه خودرو تهران

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز