کد خبر : 171213
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۴۸

انتشار ماهنامه‌ای که به پیشرفت ایده‌های فناور کمک می‌کند

انتشار ماهنامه‌ای که به پیشرفت ایده‌های فناور کمک می‌کند

ماهنامه «گفتمان پیشرفت» با رویکردی تبیینی-تحلیلی به مفهوم پیشرفت منتشر شد. به گزارش ایسنا این ماهنامۀ اجتماعی-فرهنگی که نخستین شماره‌ی آن در دی‌ماه سال ۱۳۹۹ به چاپ رسید، قصد دارد تا با ایجاد زمینه مناسب برای بروز خلاقیت و بستری برای تجاری‌سازی و رشد ایده‌های نو بر مبنای دانش، حمایت از سرمایه‌گذاری‌ که منجر به توانمندسازی

انتشار ماهنامه‌ای که به پیشرفت ایده‌های فناور کمک می‌کند

ماهنامه «گفتمان پیشرفت» با رویکردی تبیینی-تحلیلی به مفهوم پیشرفت منتشر شد.

به گزارش ایسنا این ماهنامۀ اجتماعی-فرهنگی که نخستین شماره‌ی آن در دی‌ماه سال ۱۳۹۹ به چاپ رسید، قصد دارد تا با ایجاد زمینه مناسب برای بروز خلاقیت و بستری برای تجاری‌سازی و رشد ایده‌های نو بر مبنای دانش، حمایت از سرمایه‌گذاری‌ که منجر به توانمندسازی طرح‌های فناورانه پژوهشگران، محققان، دانشجویان و دانش‌آموزان و هدایت آن‌ها به سمت و سوی حل مسائل اصلی می‌شود، ایجاد بستر مناسب برای کارآفرینی، اشتغال و تجاری‌سازی محصولات، کمک به شکل‌گیری و حیات شرکت‌های دانش‌بنیان و هسته‌های فناور حل مسئله، ایجاد ارتباط بین مراکز تحقیقاتی و جبهه نخبگانی بسیجی، صنعت و دولت و تأمین سرمایه‌های مادی و معنوی، ایجاد شور و انگیزه جهت نوآوری در علوم مختلف اعم از علوم حاضر و جدید، فعالیت کند.

سردبیر این ماهنامه مصطفی بیات و صاحب امتیاز و مدیر مسئول آن عطاءالله رفیعی آتانی، استاد اقتصاد دانشگاه علم و صنعت و سردبیر چندین نشریه از جمله فصلنامه علوم انسانی-اسلامی صدراست.

ماهنامه «گفتمان پیشرفت» رویکردی تبیینی-تحلیلی به مفهوم پیشرفت دارد و در پنج بخش «گفتمان»، «نقد»، «آینده»، «پرونده» و «متن و حاشیه» منتشر می‌شود.

شرکت پیشگامان بنیاد تعاون – زیرمجموعه‌ی جهاد علم و فناوری تجاری‌سازی هسته‌های فناور و دانش‌بنیان- که اصلی‌ترین حامی ماهنامه گفتمان پیشرفت است، از سال ۱۳۹۱ و با هدف حمایت از مبتکرین و مخترعین بسیجی در حوزه‌ طرح‌های دانش‌بنیان آغاز به کار کرده و با روش‌های گوناگون نسبت به ارائه خدمات حمایتی برای تجاری‌سازی طرح‌های دانش‌بنیان اقدام می‌کند. این مجموعه بازوی بسیج در حوزۀ سرمایه‌گذاری و تجاری‌سازی طرح‌های فناور و دانش‌بنیان محسوب می‌شود.

این ماهنامه با قیمت ۳۰ هزار تومان در کتاب‌فروشی‌های منتخب تهران و قم به فروش می‌رسد. هم‌چنین نسخۀ الکترونیکی آن نیز با قیمت ۱۲ هزار تومان از طریق اپلیکیشن این نشریه در دسترس مخاطبان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت یاب خریدینو

کلینیک روانشناسی عباس نادر

پشتیسار

سایت مدیر اکسپرت

خرید انکودر

زيرنويس سريال

همه چیز درباره خرید رپورتاژ آگهی

شیشه خودرو تهران

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز