کد خبر : 85129
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱:۰۶

۷۵۰ عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت در لرستان منتشر می‌شود

۷۵۰ عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت در لرستان منتشر می‌شود

ایسنا/لرستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: برای کنگره ملی شهدای استان، ۷۵۰ کتاب نوشته خواهد شد که این امر مهم یک فرصت خوب برای ارتقای مکتوب کردن خاطرات و تاریخ شفاهی رزمندگان لرستانی است. محسن رشیدی امروز ۲۰ تیرماه، با اشاره  به اینکه کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان قرار است سال

۷۵۰ عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت در لرستان منتشر می‌شود

ایسنا/لرستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: برای کنگره ملی شهدای استان، ۷۵۰ کتاب نوشته خواهد شد که این امر مهم یک فرصت خوب برای ارتقای مکتوب کردن خاطرات و تاریخ شفاهی رزمندگان لرستانی است.

محسن رشیدی امروز ۲۰ تیرماه، با اشاره  به اینکه کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان قرار است سال آینده در این استان برگزار شود، اظهار کرد: در این راستا کمیته‌های مختلفی تشکیل شده است که پیگیر برنامه‌های مربوط به این کنگره ملی هستند.

وی با اشاره به فعالیت کمیته‌های مختلف این کنگره ملی و اینکه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در چندین کمیته این کنگره ملی عضو است، افزود: برای این کنگره ۷۵۰ کتاب نوشته خواهد شد که این امر مهم یک فرصت خوب برای ارتقای مکتوب کردن خاطرات و تاریخ شفاهی رزمندگان لرستانی است.

رشیدی با اشاره به به تشکیل کارگروه علمی ـ ادبی دفاع مقدس لرستان در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: از مهمترین اهداف تشکیل این کارگروه نظارت بر محتوای کتب دفاع مقدس استان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در ادامه با بیان اینکه مجموعه کتب صحیفه سرخ نیز در قالب برنامه‌های کمیته شاهد و ایثارگر کنگره ملی شهدای لرستان منتشر می‌شود، اضافه کرد: به‌روزرسانی آمار شهدای استان و ذکر اسامی همه شهیدان در کنگره ملی شش هزار و ۳۰۰ استان لرستان، به‌روزرسانی آمار ایثارگران و جانبازان از برنامه‌هایی است که در کمیته شاهد و ایثارگر ستاد کنگره ملی شهدای لرستان پیگیری خواهد شد.

وی به نقش نویسندگان و شاعران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: دفاع مقدس مقطع حساس و مهمی از تاریخ جمهوری اسلامی ایران است  که بیان هنرمندانه دستاوردهای عظیم آن دوران هشت ساله با قلمی ادبی تأثیر بسزایی در انتقال مفاهیم ارزشمند آن دوران به جوانان و آیندگان دارد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت یاب خریدینو

کلینیک روانشناسی عباس نادر

پشتیسار

سایت مدیر اکسپرت

خرید انکودر

زيرنويس سريال

همه چیز درباره خرید رپورتاژ آگهی

شیشه خودرو تهران

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز