کد خبر : 1211
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰

وبینار «کوچینگ تندخوانی فانتوم» برگزار می‌شود

وبینار «کوچینگ تندخوانی فانتوم» برگزار می‌شود

اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی عمران ایران با همکاری موسسه مطالعه شریف، انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه الزهرا و انجمن‌های علمی عمران برتر کشور، وبینار «کوچینگ تندخوانی فانتوم» دومین وبینار از سلسله وبینارهای رایگان توسعه فردی را برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، اهمیت کتاب و کتابخوانی بر کسی پوشیده نیست. همه ما در

وبینار «کوچینگ تندخوانی فانتوم» برگزار می‌شود

اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی عمران ایران با همکاری موسسه مطالعه شریف، انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه الزهرا و انجمن‌های علمی عمران برتر کشور، وبینار «کوچینگ تندخوانی فانتوم» دومین وبینار از سلسله وبینارهای رایگان توسعه فردی را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، اهمیت کتاب و کتابخوانی بر کسی پوشیده نیست. همه ما در هر سن و جایگاهی که باشیم کتاب‌هایی داریم که علاقه داریم بخوانیم. هرچند در ایران تعداد افراد کتاب‌خوان بسیار کم است و وقتی در سطح کلان و ملی به این موضوع نگاه کنیم؛ این خبر بسیار ناگوار و دردآور است. اما همین موضوع می‌تواند فرصتی برای افراد باهوش باشد.
برخی افراد به اشتباه فکر می‌کنند منظور از تندخوانی، سریع خواندن و عبور از مطالب، بدون فهم آنها است! در تندخوانی با متد فانتوم، علاوه بر افزایش سرعت مطالعه، تمرکز حواس افزایش می‌یابد و حافظه‌ می‌شود. تندخوانی فانتوم از ضروری‌ترین مهارت‌های یک انسان فوق‌پیشرفته و امروزی است. مهارتی که تمام انسان‌های موفق برای ورود به سال ۲۰۲۵ که سال مافوق سرعت نامیده می‌شود، به آن نیاز دارند. هدف از تندخوانی با متد فانتوم این است که بدانیم مغز ما چگونه بهتر یاد می‌گیرد؟ در این وبینار آموزش داده می‌شود که چگونه  “سریع‌تر بخوانید، دقیق‌تر بفهمید و اطلاعات را سریع‌تر به خاطر بیاورید.”
این وبینار با تدریسخانم دکتر گیلانی نژاد ـ مدرس دانشگاه و رتبه یک کنکور دکتری، جمعه ١۵ مرداد ماه، ساعت ۲۱، به صورت آنلاین برگزار می شود.
علاقه‌مندان می توانند برای ثبت‌نام در وبینار از طریق لینک https://evnd.co/oK۳l۹ اقدام کنند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت یاب خریدینو

کلینیک روانشناسی عباس نادر

پشتیسار

سایت مدیر اکسپرت

خرید انکودر

زيرنويس سريال

همه چیز درباره خرید رپورتاژ آگهی

شیشه خودرو تهران

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز