کد خبر : 285
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷

لزوم برخورد با گازسوز کردن غیراستاندارد خودروها/سودآوری عامل افزایش قاچاق کالا

لزوم برخورد با گازسوز کردن غیراستاندارد خودروها/سودآوری عامل افزایش قاچاق کالا

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: یکی از راهکارهای‌ موثر در بحث مبارزه با قاچاق کالا و کاهش آن، ایجاد جذابیت برای مصرف کنندگان از طریق افزایش کیفیت کالاها و تولیدات داخلی است. حبیب‌الله خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و

لزوم برخورد با گازسوز کردن غیراستاندارد خودروها/سودآوری عامل افزایش قاچاق کالا

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: یکی از راهکارهای‌ موثر در بحث مبارزه با قاچاق کالا و کاهش آن، ایجاد جذابیت برای مصرف کنندگان از طریق افزایش کیفیت کالاها و تولیدات داخلی است.

حبیب‌الله خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان با بیان اینکه آمارها و افزایش کشفیات نشان از تلاش‌ها و زحمات دستگاه‌های متولی امر به‌خصوص نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز دارد، اظهار کرد: این افزایش گویای این است که بازار قاچاقچیان همچنان پرسود بوده و از فعالیت های خود کوتاه نیامده و دست از کار نکشیده اند.
وی با تاکید بر این که تا زمانی که تقاضا در این حوزه برای استفاده از کالاهای قاچاق وجود دارد، عرضه توسط قاچاقچیان نیز گسترده می‌شود، خاطرنشان کرد: برای عرضه و عرضه کنندگان در این حوزه، جرم نگاری صورت گرفته و این فعالیت، پرخطر با ریسک بسیار بالاست، اما اینکه فردی با این اوصاف همچنان در حال افزایش عرضه بوده و اقدام‌ به قاچاق کالا می کند، نشان از این دارد که تقاضا برای استفاده از کالاهای قاچاق وجود دارد و باید توجه ویژه ای به آن داشت و تمهیدات مناسبی را لحاظ کرد.
خجسته پور تصریح کرد: باید به گونه ای تبلیغات در این حوزه و مقابله با قاچاق را در دستور کار قرار دهیم که تاثیرگذاری مطلوب داشته و در نهایت شاهد کاهش عرضه کالای قاچاق باشیم که یکی از راه حل های این مهم ، افزایش کیفیت کالاهای تولید داخل و محصولات داخلی است.
وی ادامه داد: طبیعتا هرچه کیفیت کالاها و تولیدات ملی افزایش پیدا کند، تقاضا در بحث کالای قاچاق کم شده و اعتبار هزینه شده توسط مصرف کنندگان برای این موارد و خرید کالای قاچاق، در خصوص خرید کالای داخلی هزینه خواهد شد.
معاون سیاسی استاندار سمنان همچنین اضافه کرد: قیمت بالا، عدم وجود خدمات پس از فروش و خطر در عرضه کالای قاچاق از مواردی است که طبیعتا نباید تقاضا را در این حوزه افزایش دهد، اما کیفیت این تولیدات و کالاهای قاچاق است که افراد را به سمت استفاده از آن تشویق و ترغیب می کند.
وی افزود: شیوه‌ تبلیغات باید در راستای اغناء افراد جامعه و مخاطبین ما در این حوزه، تغییر یافته و طرحی نو با استفاده از صاحب نظران اندیشده شود تا پیام و محتوا برای متقاضی، مخاطب و مصرف کننده در کمترین زمان ممکن تاثیرگذاری داشته باشد.
خجسته پور با بیان‌اینکه انتظار داریم تا فرمانداران در خط مقدم بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان ها بوده و جلسات را به صورت مستمر و ماهانه در دستور کار قرار دهند، تصریح کرد: همانگونه که همگان ‌می‌دانیم، مقام معظم رهبری حساسیت جدی بر بحث کالای قاچاق داشته و دارند و ما نیز باید در این مهم توجه بسیار بیشتری داشته باشیم و کوتاهی در این حوزه به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.
وی با تاکید مجدد بر اینکه بحث برگزاری‌ جلسات ماهانه و مستمر جلسات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح شهرستان‌ها، ملاک ارزیابی فرمانداران خواهد بود، گفت: مقابله، تبلیغ و برخورد در بحث قاچاق کالا و ارز باید در صف و در خط مقدم شهرستان‌ها توسط فرمانداران صورت گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تاکید بر اینکه بر اساس گزارش‌ها شاهد افزایش مصرف گازمایع در استان بیش از نیاز استان و سهمیه تخصیصی هستیم، گفت: این‌ مهم یقینا در مصارف خانگی، کشاورزی و صنعت نبوده و در خودروهای گازسوز با گازمایع استفاده می شود؛ فلذا از نیروی انتظامی تقاضا داریم تا با متخلفینی که به صورت غیرمجاز و غیر استاندارد نسبت به گازسوز کردن خودروهای خود اقدام کرده اند، در جهت حفظ و حراست از جان مردم به صورت جدی برخورد کند.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت یاب خریدینو

کلینیک روانشناسی عباس نادر

پشتیسار

سایت مدیر اکسپرت

خرید انکودر

زيرنويس سريال

همه چیز درباره خرید رپورتاژ آگهی

شیشه خودرو تهران

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز