کد خبر : 81698
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۴:۲۹

تحقق دولت الکترونیک در گرو دسترسی همگانی به شبکه ملی اطلاعات

تحقق دولت الکترونیک در گرو دسترسی همگانی به شبکه ملی اطلاعات

ایسنا/لرستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: تحقق دولت الکترونیک در گرو دسترسی همگانی به شبکه ملی اطلاعات در تمامی مناطق شهری و روستایی است. شهاب حیدری، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طبق پایش‌های انجام شده توسط تیم‌های تخصصی این اداره‌کل با مکان‌یابی دقیق، نقاط دارای پوشش ضعیف ارتباطی شناسایی و اولویت‌بندی شد که طبق

تحقق دولت الکترونیک در گرو دسترسی همگانی به شبکه ملی اطلاعات

ایسنا/لرستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: تحقق دولت الکترونیک در گرو دسترسی همگانی به شبکه ملی اطلاعات در تمامی مناطق شهری و روستایی است.

شهاب حیدری، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طبق پایش‌های انجام شده توسط تیم‌های تخصصی این اداره‌کل با مکان‌یابی دقیق، نقاط دارای پوشش ضعیف ارتباطی شناسایی و اولویت‌بندی شد که طبق این گزارش‌ها برای این مناطق احداث سایت‌های جدید در دستور کار قرار گرفت که پس از مکاتبات صورت گرفته با وزارت ارتباطات، عملیات عمرانی اتصال ۸ روستا از این شهرستان به شبکه ملی اطلاعات و دسترسی به اینترنت پرسرعت انجام شد.

حیدری با بیان اینکه یکی‌از اهداف مهم شبکه ملی اطلاعات ورود کشور به عرصه دیجیتال و افزایش خدمات در مناطق محروم است، گفت: از جمله اقدامات انجام شده توسط این اداره‌کل جهت دسترسی به این هدف می‌توان به قرار گرفتن بیش از ۲۵۹۰ روستا تحت پوشش شبکه‌های ارتباطی هستند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان عنوان کرد: بیش‌از ۸۲ درصد مناطق دورافتاده از خطوط تلفن ثابت بهره‌مند بوده و ۲۳۶۰ خط ارتباطی روستایی واگذار شده است.

وی افزود: جاده‌های مواصلاتی دارای پوشش ۹۹ درصدی بوده و بیش از ۹۲ هزار و ۲۹۰ مشترک فعال به پهن‌باند ثابت دسترسی داشته و ۶۰۹۸ مشترک از اینترنت پرسرعت در روستاهای استان بهره‌مند هستند.

حیدری با بیان اینکه تحقق دولت الکترونیک در گرو دسترسی همگانی به شبکه ملی اطلاعات در تمامی مناطق شهری و روستایی است، بیان کرد: تحقق دولت الکترونیک آغاز اصلاحات ساختاری کشور در انجام امور اداری است به‌گونه‌ای که ارائه خدمات دولتی به‌صورت مستقیم و در تمامی روزهای هفته و به‌صورت شبانه‌روزی وجود داشته باشد که در این زمینه لرستان دومین استان کشور از نظر تعداد روستاهای متصل به شبکه ملی اطلاعات است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8magazine

نگین 100

نگین فارسی

قیمت یاب خریدینو

کلینیک روانشناسی عباس نادر

پشتیسار

خرید انکودر

زيرنويس سريال

همه چیز درباره خرید رپورتاژ آگهی

شیشه خودرو تهران

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز