کد خبر : 80081
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶

زنده گیری سه تمساح در راسک سیستان و بلوچستان

زنده گیری سه تمساح در راسک سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: سه سر تمساح در روستای چراغان از توابع شهرستان راسک زنده‌گیری و در زیستگاه مناسب رهاسازی شدند. به گزارش ایسنا وحید پورمردان اظهارکرد: طی چند روز گذشته سه سر تمساح نابالغ به آبگیرها و منابع آبی روستای چراغان وارد شده بودند که با اطلاع‌رسانی اهالی و

زنده گیری سه تمساح در راسک سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: سه سر تمساح در روستای چراغان از توابع شهرستان راسک زنده‌گیری و در زیستگاه مناسب رهاسازی شدند.

به گزارش ایسنا وحید پورمردان اظهارکرد: طی چند روز گذشته سه سر تمساح نابالغ به آبگیرها و منابع آبی روستای چراغان وارد شده بودند که با اطلاع‌رسانی اهالی و با همکاری همیاران محیط زیست یک سر از تمساح‌ها بلافاصله زنده‌گیری و در زیستگاه مناسب رهاسازی شد.

وی ادامه داد: پس از چند روز تلاش و جست جوی آبگیرها، نهرها در روستای چراغان، بالاخره ۲ سر تمساح دیگر نیز پیدا و زنده‌گیری که با تلاش یگان حفاظت محیط زیست شهرستان راسک در یکی از زیستگاه‌های مناسب رهاسازی شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کاهش بارندگی و گرمای شدید هوا و کاهش چشمگیر منابع آبی موجب شده تا گاندوها برای دسترسی به منابع آبی ضمن گسترش قلمرو زیستی به منابع آبی روستاها نزدیک شوند که این موضوع موجب برخورد انسان و حیات وحش می شود، از اینرو به تمام اهالی روستاهای نزدیک زیستگاه گاندو هشدارها و آموزش‌های ارائه شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8magazine

نگین 100

نگین فارسی

قیمت یاب خریدینو

کلینیک روانشناسی عباس نادر

پشتیسار

خرید انکودر

زيرنويس سريال

همه چیز درباره خرید رپورتاژ آگهی

شیشه خودرو تهران

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز