کد خبر : 208979
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

جان مولر به این سوال پاسخ می دهد: آیا سرعت صفحه هنوز برای سئو مهم است؟

جان مولر به این سوال پاسخ می دهد: آیا سرعت صفحه هنوز برای سئو مهم است؟

  به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ و به نقل از ایلووسئو یکی از متخصصان سئو در طول یک پاتوق از جان مولر درباره سرعت صفحه پرسید. سوال اصلی آنها این بود: آیا سرعت صفحه حتی برای سئو مهم است؟ آنها گفتند که در سندی در سال 2010 از وب سایت گوگل خوانده اند

 

به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ و به نقل از ایلووسئو یکی از متخصصان سئو در طول یک پاتوق از جان مولر درباره سرعت صفحه پرسید.

سوال اصلی آنها این بود: آیا سرعت صفحه حتی برای سئو مهم است؟ آنها گفتند که در سندی در سال 2010 از وب سایت گوگل خوانده اند که سرعت صفحه معیار مهمی در سئو است.

 

آیا این هنوز در سال 2022 نیز صادق است؟

 

جان پاسخ داد که سرعت صفحه قطعاً هنوز در سال 2022 مهم است. اما بخش مشکل در این مورد این است که خود سرعت صفحه به عنوان یک معیار دیگر وجود ندارد.

 

در عوض، گوگل از Core Web Vitals استفاده می‌کند که شامل عناصر مختلفی درباره تجربه کاربر است که باید بهینه شوند.

 

و جان توضیح می‌دهد که سرعت صفحه امتیازی از صفر تا 100 است (او مطمئن نیست که آیا ابزارها را با هم مخلوط می‌کند یا خیر، اما معتقد است که این محدوده امتیاز است).

 

اما Core Web Vitals چیزی است که انواع مختلفی از معیارهای سرعت یک وب سایت را نیز در نظر می گیرد.

 

و Google Core Web Vitals را به خوبی مستند کرده است.

 

بنابراین مقداری سرعت نیز به آن وارد می شود. و Core Web Vitals قطعا یک فاکتور رتبه بندی هستند.

 

گوگل آن را برای موبایل و دسکتاپ دارد.

 

در حال حاضر، این بر اساس آنچه کاربران واقعا می بینند و نه یک آزمایش نظری از صفحات شما است. و در بیشتر موارد، گوگل بر تفاوت بین چیزی که نسبتاً خوب است و چیزی که بسیار کند است تمرکز می کند.

و آن‌ها این را در دسته‌های مختلف برای معیارهای فردی دارند، جایی که خوب، متوسط، بد دارند… اما جان فراموش می‌کند که نام‌ها چیست.

 

معمولاً وقتی از بخش بد وارد بخش متوسط می شوید، اینجاست که گوگل می گوید “اوه، این وب سایت در حال بهبود است و بهتر به نظر می رسد.”

 

اما، چیزی که نمی بینید تغییرات بزرگ رتبه بندی به طور کلی برای آن است.

در عوض، در جستجوهایی که محتوای مشابهی دارند، تغییراتی را در نتایج جستجو مشاهده خواهید کرد. بنابراین، اگر کسی نام شرکت شما را جستجو می کند، وبلاگ تصادفی را نشان نمی دهد فقط به این دلیل که به جای صفحه اصلی شما کمی سریعتر است.

حتی اگر صفحه اصلی شما بسیار کند باشد، آنها همچنان صفحه اصلی شما را نشان می دهند. از طرف دیگر، اگر شخصی به دنبال “کفش دویدن” است، و افراد زیادی در مورد کفش های دویدن می نویسند، این جایی است که جنبه سرعت بازی می کند. کمی بیشتر به آن چه کسانی را در SERP ها نشان می دهند.

 

نکته دیگری که سرعت در آن نقش دارد، خزیدن خود است، به خصوص برای وب سایت های بزرگتر.

 

برای سایت‌های بزرگ‌تر، اگر وب‌سرور بسیار کند باشد، گوگل نمی‌تواند به اندازه‌ای بخزد. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ثبت شرکت

زيرنويس سريال

کادو شب یلدا

همه چیز درباره خرید رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی