کد خبر : 208955
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸

فروش اینترنتی لوازم یدکی خودروهای آلمانی

فروش اینترنتی لوازم یدکی خودروهای آلمانی

تهیه لوازم یدکی برای خودرو به ویژه اگر آن خودرو لوکس باشد یکی از ملزومات اصلی برای تمام خودسواران می باشد. چرا که یک خودرو زمانی به عملکرد خوبی می رسد که به موقع و با لوازمی مرغوب و اورجینال تعمیر و نگهداری شود. خودروی شما در طول زمان به طور اجتناب ناپذیر مستهلک می

تهیه لوازم یدکی برای خودرو به ویژه اگر آن خودرو لوکس باشد یکی از ملزومات اصلی برای تمام خودسواران می باشد. چرا که یک خودرو زمانی به عملکرد خوبی می رسد که به موقع و با لوازمی مرغوب و اورجینال تعمیر و نگهداری شود. خودروی شما در طول زمان به طور اجتناب ناپذیر مستهلک می شود و نیاز به رسیدگی و سرویس مداوم و پیگیر شما دارد. این سرویس باعث بهبود عملکرد و افزایش طول عمر خودرو می شود. از جمله لوازم یدکی مورد نیاز برای خودروی شما می توان به لوازم بدنه , لوازم مصرفی , لوازم جلوبندی , لوازم عقب بندی , لوازم موتوری و هزاران هزار قطعه ریز و درشت دیگر اشاره کرد. 

لوازم بدنه غالبا سپرهای جلو و عقب , چراغ های جلو و عقب , شاسی خودرو , درها و شیشه های جلو و عقب و کناری , آینه ها و به طور کلی هر قطعه ای که بخشی از قسمت بیرونی ماشین باشد را شامل می شود.

لوازم مصرفی نیز شامل روغن موتور , روغن گیربکس , روغن ترمز , ضدیخ , روغن هیدرولیک فرمان و انواع فیلترهای هوا , روغن , کابین و لوازم برقی موتور همچون شمع موتور و کوئل می شود. 

لوازم اکسل که شامل جلو و عقب می باشد از لوازمی همچون کمک ها , میل موجگیر , طبق های بزرگ و کوچک , بوش طبق ها و … تشکیل شده است. 

این قطعات باید به طور دوره ای مورد رسیدگی و تعویض قرار گیرند تا بتوانند عملکرد خود و به طور کلی عملکرد خودرو را تنظیم نمایند. 

فروشگاه اینترنتی لوکس یدک یکی از بهترین فروشگاه ها در زمینه فروش لوازم یدکی خودروهای لوکس و آلمانی همچون بنز و بی ام و و پورشه در ایران می باشد. 

 

 

لوازم یدکی بی ام و :

با توجه به تعدد کمتر خودروهای آلمانی همچون بی ام و نسبت به خودروهایی که در داخل تولید می شوند انتظار می رود که تهیه لوازم یدکی برای این خودروها مقداری سخت و برای بی ام و سوار چالش برانگیز باشد چراکه تمامی قطعات این خودروها وارداتی بوده و باید باکیفیت باشند. علاوه بر گران بودن خودروهای آلمانی همچون بی ام و , هزینه سرویس و مراقبت از این خودروها نیز به طرز شگرفی بالاست مخصوصا در کشور ما که قیمتها مدام در حال تغییر و افزایشند و دارندگان این خودروهای لوکس باید هزینه بیشتری را برای خرید لوازم یدکی خودروی خود بپردازند. غالب مدلهای رایج بی ام و در ایران شامل بی ام و سری  5 و بی ام و سری ایکس (مدلهای ایکس 3 و ایکس 4) می شوند. بسیاری از لوازم این خودروها به غیر از بعضی از لوازم بدنه به راحتی قابل تهیه می باشند. لوازم این خودروها غالبا در سه برند اصلی بی ام و گروپ , برندهای افترمارکت آلمانی و برندهای چینی و متفرقه موجود می باشند و همه از اصالت بسیار بالایی برخوردار هستند. فروشگاه اینترنتی لوکس یدک به واردات تمامی قطعات و لوازم یدکی برای اکثر مدلهای بی ام و اشتغال دارد. 

 

 

لوازم یدکی بنز :

بیشتر از هر خودروی آلمانیه دیگری می توانیم شاهد وجود خودروی بنز در کشور خود باشیم زیرا طرفداران این خودروی همزمان لوکس و کلاسیک در ایران بسیار زیاد هستند. عملکرد خودروهای بنز به طور کل به صورت ایده آل می باشد, به طوری که هر کسی که از این خودرو سواری میگیرد تجربه بسیار بهتریدر مقایسه با خودروهای دیگر داشته است. غالب مدلهای رایج بنز در ایران شامل انواع مدلهای بنز کلاس سی همچون بنز سی 200 می باشد. بنز کلاس ای هم از جمله خودروهای بسیار کلاسیک و لاکچری و گرانی است که طرفداران خاص خود را دارد و هرکسی قادر به خرید آن نمی باشد. بعد از ای کلاس, اس کلاس ستاره محبوب ایرانیان است که مدلهای بالای آن بسیار گران و تعویض لوازم یدکی آن بسیار پر هزینه می باشد. 

 

 

لوازم یدکی پورشه :

پورشه از جمله لوکس ترین و مدرن ترین خودروهای آلمانی در دنیاست که با توجه به گران بودن قیمت خود خودرو انتظار می رود که لوازم یدکی اش نیز بسیار گران تر از حد انتظار ما باشد که همین طور هم هست. درسته که قیمت خودرو در تمام دنیا ارزان تر از کشور ماست و در کشورهای اروپایی هرکسی می تواند سوار خودروهایی همچون پورشه یا بنز شود ولی علت اینکه در دنیا بیشتر خودروهای اقتصادی و کم خرج همچون تویوتا را انتخاب می کنند به خاطر هزینه بسیار بالای قطعات و لوازم یدکی آن ها می باشد. پس تنها بنز سوار شدن یا پورشه سوار شدن اهمیت ندارد بلکه قدرت تهیه لوازم یدکی این خودروها خود چالش بزرگتری برای آلمانی سواران ایجاد میکند. از معروف ترین و پرطرفدارترین مدلهای خودروی پورشه در ایران و سایر کشورها می توان به پورشه کاین اشاره کرد که به دو گروه پورشه کاین قدیم (مدل 2010) و پورشه کاین جدید مدل (2011 به بعد تقسیم می شود) لازم به ذکر است که حتی لوازم یدکی پورشه کاین قدیم که مدل پایین هست هم بسیار بالاتر از حد انتظار هست و چون خودرو قدیمی است و به استهلاک افتاده پس نیاز بیشتری به تعمیر و سرویس و در نهایت هزینه بیشتر دارد. پس از کاین پورشه پانامرا از دیگر کلاسیک های مورد علاقه ایرانیان هست که در دو مدل 6 سیلندری و 8 سیلندری در ایران موجود است البته مدلهای 2012 و 2013 به بعد پانامرا اجازه ورود به کشور ما را نداشتند. مدلهای جدید پانامرا نسبت به مدلهای قدیمی تر عملکرد ضعیفی داشته و از این رو محبوبیت کمتری نیز دارند , هم چنین تهیه لوازم بدنه این خودرو بسیار سخت تر از حد انتظار است. پورشه ماکان مدل 2015 از جمله زیباترین کراس رورهای بازار ایران از پورشه هست که نسبت به تمامی دیگر مدلهای موجود به روزتر بوده است. استفاده از لوازم یدکی اورجینال پورشه برای این خودرو اهمیت بسیاری دارد چرا که به کار بردن لوازم یدکی غیراصل روی عملکرد کلی خودرو تاثیر بد گذاشته و باعث خرابی سایر قطعات می شود. پورشه باکستر مدل 2010 نیز آخرین مدل رایج پورشه در ایران است که یک کوپه زیبا اما بدقلق می باشد چراکه قطعات یدکی مخصوصا بدنه این خودرو به راحتی قابل تهیه نیستند. این خودروها به علت ظاهر شکیل بیشتر به عنوان خودروهای رنتی به کار می روند. اما در صورت تصادف تهیه قطعات و لوازم یدکی اورجینال برای این مدل به سختی امکان پذیر خواهد بود. چرا که بسیاری از قطعات این خودرو دیگر توسط خود کارخانه سازنده نیز تولید نمیشود. 

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی لوکس یدک از واردکنندگان اصلی تمام لوازم اورجینال نو واستوک برای خودروهای بنز و بی ام و و پورشه در ایران می باشد. 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8magazine

نگین 100

نگین فارسی

قیمت یاب خریدینو

کلینیک روانشناسی عباس نادر

پشتیسار

خرید انکودر

زيرنويس سريال

همه چیز درباره خرید رپورتاژ آگهی

شیشه خودرو تهران

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز