آغاز عایق بندی «ایزوبام» عرشه قطار شهری کرمانشاه

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مهدی غلامرضایینیا اظهار داشت: عملیات عایق بندی ایزوبام عرشه قطار شهری کرمانشاه آغاز شد. وی با اشاره به اینکه عایق بندی عرشه قطار شهری برای هر کیلومتر ۲هفته زمان میبرد، افزود: این اقدام اقدامات اولیه پیش از نصب ریل و عملیات ریل گذاری است. رئیس سازمان حمل و نقل

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مهدی غلامرضایینیا اظهار داشت: عملیات عایق بندی ایزوبام عرشه قطار شهری کرمانشاه آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه عایق بندی عرشه قطار شهری برای هر کیلومتر ۲هفته زمان میبرد، افزود: این اقدام اقدامات اولیه پیش از نصب ریل و عملیات ریل گذاری است.
رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: عرض عرشه ۸ متر و طول آن در حدود ۵.۵ کیلومتر است.
وی خاطر نشان کرد: پس از عایق بندی عرشه عملیات زیرسازی ریلی بر روی عرصه اجرایی می شود.
غلامرضایینیا گفت: پس از اجرای کامل عملیات زیرسازی، ریلگذاری و ملحقات آن انجام خواهد شد.
برنامه اجرایی احداث خط یک متروی کرمانشاه از اواخر سال ۱۳۹۰ و اوایل ۱۳۹۱ طی قراردادی آغاز شد. این پروژه شامل ۱۳ ایستگاه است و شمال و جنوب کریدور اصلی شهر یعنی، میدان فردوسی را به میدان طاقبستان متصل میکند.
انتهای پیام/
منبع:ایلنا
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰