کد خبر : 106318
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹

سرمایه‌گذاری بیش از ۹ هزار میلیارد ریالی در بخش زیرساخت‌های برق

سرمایه‌گذاری بیش از ۹ هزار میلیارد ریالی در بخش زیرساخت‌های برق

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۹ هزار میلیارد ریال در بخش ایجاد زیرساخت‌های برق در شبکه تحت نظارت این شرکت در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذاری انجام شده است. محمود دشت‌بزرگ در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با وجود همه کم و کاستی‌ها و

سرمایه‌گذاری بیش از ۹ هزار میلیارد ریالی در بخش زیرساخت‌های برق

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۹ هزار میلیارد ریال در بخش ایجاد زیرساخت‌های برق در شبکه تحت نظارت این شرکت در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذاری انجام شده است.

محمود دشت‌بزرگ در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با وجود همه کم و کاستی‌ها و شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، کارهای بزرگ و ماندگاری در شبکه انتقال و فوق توزیع تحت نظارت این شرکت انجام شده و سرمایه‌گذاری‌های خوبی با حمایت وزارت نیرو در بخش زیرساخت‌ها و توسعه صنعت برق انجام شده است.

وی افزود: در هشت ماه سال جاری به منظور آمادگی شبکه، پایداری و تقویت آن، به میزان ۶۹۷ مگاولت آمپر ظرفیت، ۱۹.۲ مگاوار بانک خازنی،  ۱۰۹ کیلومتر مدار خطوط انتقال و فوق توزیع و همچنین ۵۶ کیلومتر فیبرنوری نصب و اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: این افزایش ظرفیت در بخش پست نسبت به مدت مشابه در سال قبل رشد بیش از ۱۲ برابری را نشان می‌دهد.

دشت‌بزرگ عنوان کرد: این پروژه‌ها با توجه به پارامترهای شبکه و مطالعات نیازسنجی انجام‌شده، تعریف می‌شود و هدف این شرکت توسعه متوازن زیرساخت‌های برق در مناطق مختلف دو استان با توجه به ظرفیت‌ها و نیازهای مصرف است.

وی ادامه داد: در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹ هزار میلیارد ریال در بخش ایجاد زیرساخت‌های برق در شبکه تحت نظارت این شرکت در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذاری انجام شده است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نگین فارسی

قیمت یاب خریدینو

کلینیک روانشناسی عباس نادر

پشتیسار

خرید انکودر

زيرنويس سريال

همه چیز درباره خرید رپورتاژ آگهی

شیشه خودرو تهران

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز