کد خبر : 81783
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۵:۵۴

افزایش اعتبارات اعطایی به دهیاری ها از محل مالیات بر ارزش افزوده به ۴ درصد

افزایش اعتبارات اعطایی به دهیاری ها از محل مالیات بر ارزش افزوده به ۴ درصد

ایسنا/کرمان معاون سازمان امور دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور گفت: با اصلاح قانون ارزش افزوده توسط مجلس، اعتباراتی که از محل مالیات برارزش افزوده به دهیاری ها و شهرداری ها اعطا می شد سه درصد بود که این رقم به چهار درصد افزایش یافت و از شش ماه آینده اجرایی خواهد شد. “علی قربانی” امروز ۱۳ تیرماه

افزایش اعتبارات اعطایی به دهیاری ها از محل مالیات بر ارزش افزوده به ۴ درصد

ایسنا/کرمان معاون سازمان امور دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور گفت: با اصلاح قانون ارزش افزوده توسط مجلس، اعتباراتی که از محل مالیات برارزش افزوده به دهیاری ها و شهرداری ها اعطا می شد سه درصد بود که این رقم به چهار درصد افزایش یافت و از شش ماه آینده اجرایی خواهد شد.

“علی قربانی” امروز ۱۳ تیرماه در نشست با فرماندار و بخشداران رفسنجان اظهار کرد: از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده که مجلس قانون آن را، اصلاح کرده و از  سه درصد به چهار درصد افزایش یافته، از این به بعد چهار درصد از مالیات ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها  و چهار درصد هم به دولت اعطا خواهد شد.

وی ادامه داد: با اصلاح قانون ارزش افزوده، حدود ۷۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار جمع خواهد شد که برای توسعه روستاها بسیار موثر است و این اصلاحیه قانون ارزش افزوده در کمتر از شش ماه دیگر اجرایی می شود و این کمک خوبی برای توسعه روستایی کشور است.

قربانی افزود: از طریق سازمان شهرداری ها تسهیلاتی به دهیاری ها ارائه می شود که این رقم امسال در راستای توسعه روستاها به سه برابر بودجه دهیاری افزایش یافته تا رونق در روستاها را شاهد باشیم. این تسهیلات پنج ساله است و با نرخ شش تا هشت درصد و دوره تنفس یک ساله است که به دهیاری ها چنانچه طرح مناسب و اشتغالزا داشته باشند واگذار می شود.

معاون امور دهیاری ها و شهرداری های کشور افزود: در بحث روستایی، برای اینکه روستاهای بالای ۲۰ خانوار دارای دهیاری شوند مجوزی گرفتیم که این امر اجرایی خواهد شد و نقش این روستاها همانند دیگر روستاها در توسعه امنیت و زیست محیطی موثر است.

قربانی در ادامه گفت: شرکت تعاونی آسفالت دهیاری های بخش مرکزی رفسنجان در کشور بی نظیر و منحصر به فرد است.

وی تصریح کرد: ارزش افزوده ای که از این محل ایجاد شده واقعا در کمتر نقطه ای دیدیم زیرا هم موجب اشتغالزایی شده هم اینکه آسفالت موردنیاز معابر و خیابان های روستاهای شهرستان را تأمین و تولید می کند.

قربانی با اشاره به اینکه بیکاری و فقر در روستاهاست و وقتی این مشکل حل شود، مشکل شهرها حل می شود، گفت: در استراتژی روستایی ۶۲ هزار آبادی داریم که برای ۳۷ هزار، مجوز دهیاری صادر کردیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نگین فارسی

قیمت یاب خریدینو

کلینیک روانشناسی عباس نادر

پشتیسار

خرید انکودر

زيرنويس سريال

همه چیز درباره خرید رپورتاژ آگهی

شیشه خودرو تهران

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز