کد خبر : 64336
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲:۲۱

هشدار پیشگیری از سرقت به باغداران و کشاورزان

هشدار پیشگیری از سرقت به باغداران و کشاورزان

 فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به پایان زمان برداشت محصولات باغی و زراعی در راستای پیشگیری از سرقت اموال و امکانات باغداران و کشاورزان، به شهروندان توصیه‌هایی امنیتی و هشدارهای پیشگیرانه داشت.  سرهنگ محمدباقر سلگی با بیان اینکه خود مراقبتی و مشارکت همگانی، موثرترین راه پیشگیری از سرقت بوده و همواره پیشگیری آسان‌تر و

هشدار پیشگیری از سرقت به باغداران و کشاورزان

 فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به پایان زمان برداشت محصولات باغی و زراعی در راستای پیشگیری از سرقت اموال و امکانات باغداران و کشاورزان، به شهروندان توصیه‌هایی امنیتی و هشدارهای پیشگیرانه داشت.

 سرهنگ محمدباقر سلگی با بیان اینکه خود مراقبتی و مشارکت همگانی، موثرترین راه پیشگیری از سرقت بوده و همواره پیشگیری آسان‌تر و ارزانتر از پیگیری است، گفت: باغداران باتوجه به شروع فصل سرما از نگهداری وسایل و ادوات کشاورزی غیرضروری در باغ و محوطه اطراف مزرعه خودداری کنند.

وی با تأکید بر ضرورت تهیه حفاظ مقاوم برای پمپ آب در زمین های کشاورزی، اظهارکرد: صاحبان باغات، مزارع و روستائیان دقت لازم را در نگهداری تجهیزات کشاورزی به خصوص موتور و پمپ‌های آب و … داشته باشند و این وسایل را در محل مناسب و محصور قرار دهند تا از سرقت محفوظ بمانند.

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه باغداران از دادن هرگونه اطلاعات از جمله اموال نگهداری شده در باغ به افراد ناشناس و غریبه و از ورود این افراد به باغ خودداری کنند، ادامه داد: باغداران باید در زمان‌های مختلف به خانه باغ ها و اموال حفاظت شده خود در باغ سرکشی کنند.

وی نصب حصار سیمی و مطمئن دور باغ، نصب دوربین مداربسته و سامانه‌های هشداردهنده در باغ و تجهیزکردن قفل درب و پنجره‌های خانه باغ‌ها به صورت ایمن در پیشگیری از سرقت موثر دانست و افزود: باغداران باید با هماهنگی و همکاری هم نسبت به راه اندازی نگهبان محله از بین افراد مورد اعتماد اقدام کنند.

سلگی خاطرنشان کرد: باید در صورت مشاهده خودروها یا افراد ناشناس و غریبه که در اطراف باغ یا مزرعه پرسه می زنند نسبت به ثبت مشخصات ظاهری فرد و پلاک خودرو اقدام کنید تا در صورت وقوع هرگونه سرقت، اطلاعات مربوطه در اختیار پلیس برای شناسایی فرد و پیگیری قرار داده شود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8magazine

نگین 100

نگین فارسی

قیمت یاب خریدینو

کلینیک روانشناسی عباس نادر

پشتیسار

خرید انکودر

زيرنويس سريال

همه چیز درباره خرید رپورتاژ آگهی

شیشه خودرو تهران

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز